Álmodjon NAGYOT!

Olvasási idő: 3 perc

Bizonyára már Ön is számolgatta hosszasan a bárányokat és várta, hogy az álom végre elnyomja. Ezzel egyáltalán nincs egyedül. Sajnos az álmatlanság nem tesz kivételt, bármelyik korosztály képviselőjénél felütheti a fejét. 

Persze van rá megoldás, de nem minden esetben gyógyszer formájában. Ha a következő néhány tippet megfogadja, bizony végre szögre akaszthatja a pásztorbotját és nem kell többé a bárányokkal bajlódnia éjszakánként!

Nézze más szemmel!

Lefekvés előtt ugye Ön is szokott Tv-t nézni? Vagy esetleg ilyenkor a telefonját, tabletjét, esetleg a laptopját nyomkodja? Ne engedje, hogy az általuk kibocsátott kék fény megzavarja és nyugtalan éjszakát okozzon Önnek! Kapcsolja be az ezeken található kékfényszűrőket, vásároljon speciális szemüveget, vagy hallgasson este inkább relaxációs zenét, rádiót, vagy olvasson. Higgye el, szervezete meghálálja majd.

Tekerje le!

Ugye ismerős, mikor az éjszaka közepén arra ébred, hogy teljesen leizzadt és melege van? Több kutatás is bebizonyította, hogy a megfelelő hőmérséklet alváshoz maximum 21°C. Elsőre talán hűvösnek tűnik, de nagyban hozzájárulhat a pihentető alváshoz!

Aludjon természetesen!

Akár az alábbi, gyógynövényboltokban és élelmiszerekben is megtalálható, természet adta kincsekkel is felveheti a harcot az álmatlan éjszakák ellen:

Glicin – Amellett, hogy édesítőszerként a reggeli kávénkat teheti ízletesebbé, az esténket is megédesítheti azzal, hogy javítja az alvásunk minőségét, ezáltal reggel kipihentebben ébredhetünk. Élelmiszerekben is megtalálható, így javasolt a tojás, sertés- és marhahús, a magvak és a zöldségek fogyasztása is, hogy az éjszaka ne teljen álmatlanul! Na, de itt még nincs vége!

GABA – Egyedi módon a barnarizs-, szója-, búza- és a babcsíra tartalmazza. Kiválóan optimalizálja az alvásciklust és javít az alvás minőségén is, miközben az idegrendszerre is pozitív, nyugtató hatással van, így végre akár újra a nyugalom és béke szigeteként tekinthet majd a hálószobájára.

L-triptofán – A szárnyas húsokban, sajtokban, joghurtban, halakban és tojásban megtalálható esszenciális aminosav kialvatlanság és az általános rosszkedv kiváló ellenszere. Fogyasszuk természetes formában, vagy akár táplálékkiegészítőként, és az alvásunkra gyakorolt pozitív hatása bizony nem marad majd el!

Nem vagyunk egyformák. De az alvásprobléma bárki életét megkeserítheti. A legtöbben sajnos nem látják a kiutat, pedig sokszor a természet adta segítség csak egy karnyújtásnyira van Tőlünk!

*A cikkben elhangzott információk csak tájékoztató jellegűek, nem helyettesítik az orvossal történő konzultációt.

Forrás: triptofan.hu, gymbeam.hu, tenyek-tevhitek.hu, ementesovezet.hu

Megosztás itt: facebook
Facebook

TOVÁBBI FRISS CIKKEK

Nagyítás
FEL