Szociális étkeztetésünk szegedi csapatába keresünk kollégát

ADMINISZTRÁTOR

pozíció betöltésére.

A JELENTKEZÉS LEZÁRULT!

Feladatok:

  • adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása
  • kapcsolattartási feladatok végzése
  • általános ügyviteli feladatok elvégzése
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése
  • írásbeli dokumentumok szerkesztése
  • írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása
  • írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek leírása és megszerkesztése
  • határidők nyomon követése, betartása
  • ügyfélmegkeresések továbbítása, partnerekkel való személyes, telefonos, online kapcsolattartás
  • beszámolás a vezetőség felé

Elvárások:

  • Érettségi
  • Naprakész MS Office ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
  • Precizitás, terhelhetőség, rugalmasság
  • Önálló munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Rugalmasság, szakmai fejlődési lehetőség
  • Munkavégzéshez szükséges megfelelő technikai feltételek biztosítása
  • Munkaidő: 4 óra

Munkavégzés helye:

  • Szeged

Hogyan tudok jelentkezni?

  • Fényképes önéletrajz, illetve motivációs levél elküldésével a karrier@btesz.hu e-mail címre „Irodai adminisztrátor-Szeged” jeligével.
Facebook

Jelentkezés