Szociális étkeztetésünk szegedi csapatába keresünk kollégát
ADMINISZTRÁTOR
pozíció betöltésére.
A JELENTKEZÉS LEZÁRULT!
Feladatok:
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása
- kapcsolattartási feladatok végzése
- általános ügyviteli feladatok elvégzése
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése
- írásbeli dokumentumok szerkesztése
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek leírása és megszerkesztése
- határidők nyomon követése, betartása
- ügyfélmegkeresések továbbítása, partnerekkel való személyes, telefonos, online kapcsolattartás
- beszámolás a vezetőség felé
Elvárások:
- Érettségi
- Naprakész MS Office ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
- Precizitás, terhelhetőség, rugalmasság
- Önálló munkavégzés
Amit kínálunk:
- Rugalmasság, szakmai fejlődési lehetőség
- Munkavégzéshez szükséges megfelelő technikai feltételek biztosítása
- Munkaidő: 4 óra
Munkavégzés helye:
- Szeged
Hogyan tudok jelentkezni?
- Fényképes önéletrajz, illetve motivációs levél elküldésével a karrier@btesz.hu e-mail címre „Irodai adminisztrátor-Szeged” jeligével.
Facebook