Szia 🙂 Van kedved olvasni egy kicsit?
Itt egy korábbi álláshirdetésünk találhatod - nem aktuális már, de sajnáljuk törölni, annyira szerettük mi is. Kövess minket online felületeinken.
Bizalmat szavaztál nekünk már azzal is, hogy megnyitottad az álláshirdetésünket. Köszönjük. Lehet, hogy ismersz bennünket és nem új név a BTESZ, a Baptista Tevékeny Szeretet Misszió. De az is lehet, hogy most hallasz rólunk először, mégis megnyitottad ezt a hirdetést, habár nem is vagy baptista (később erről is szót ejtünk), nem is dolgoztál még a szociális szférában (természetesen erről is), sőt, fel is teheted a kérdést: Mit keresek én egyáltalán itt?
Igyekszünk neked a lehető legtöbb kérdést megválaszolni, ezért ez egy nem szokványos álláshirdetés lesz: hosszabb. Ha most nincs legalább 10 perced, akkor folytasd inkább később.
Bizonyára ezt a hirdetést nemcsak olyanok nyitják meg, akik jelentkezni szeretnének, hanem érdekli őket, hogy miért van egyáltalán szükség kommunikációra, vagy csúnya szóval marketingre egy szociális szervezet esetében. Képzeljünk egy idilli zsákfalut, ami a turizmusból él, vagyis már lassan csak élt, mert a káprázatos kézműves termékeik a kutyát sem érdeklik már (klisével: süvít a szél a poros úton és görgeti az ördögszekeret a kihalt utcán). Mígnem egy vándor véletlenül rátalál erre a falura, gyönyörű kincseket vásárol magának, hálából pedig kifele jövet fölállítja a méteres fűbe dőlt táblákat, melyek egykor mutatták, hogy merre van ez a csodafalu. Lehet, hogy egyszer hír volt, hogy egy új szociális intézmény kezdte meg működését és valódi segítséget szeretnének nyújtani, de ha a táblák idővel bedőlnek a nagy fűbe (a médiazajba), szinte senki sem fogja megtalálni a hozzájuk vezető utat. Ugye érted? A PR, a kommunikáció, a marketing a tábla – rengeteg embernek van szüksége segítségre, mi pedig mutatjuk az utat. Erre, erre! Itt a BTESZ, segíteni szeretnénk neked.
Miért baptista? Miért kell vallás még ebbe is? … gondolják sokan és teszik fel jóval kevesebben a kérdést. Szervezetünk a Magyarországi Baptista Egyház fenntartásában működik, értékrendünket, alapértékeinket nagyban meghatározza a keresztény szemlélet és pont ebből fakadóan nem teszünk különbséget sem etnikai, sem vallási, sőt, semmilyen módon, ami az ellátottjainkat illeti. Sőt, ez igaz a munkatársainkra is. Röviden: a Baptista Tevékeny Szeretet Missziónál nemcsak baptisták dolgoznak, sőt, a legtöbbjük nem az, mégis sokakkal évtizedek óta együtt dolgozunk, mert a baptista értékek kiállták az idő próbáját.
Itt vagy még? Ha nem vesztettünk el, akkor most már ígérjük, hogy a pozícióról fogunk írni neked, arról, hogy milyen csapat vár téged, milyen vezetőd lesz, milyen fizetésre számíthatsz és mi minden másra, ami pénzben nem mérhető.
A BTESZ kommunikációs (vagy marketing) csapatának az alapja a bizalom. Sőt, így működik a BTESZ egésze is, a bizalom vándorol emberről emberre, kapják a vezetők és adják is tovább. Neked is adni fogjuk. Ez biztosítja majd neked megfelelő motivációt, belső hajtóerőt, jól érzed majd magad a bőrödben, ez pedig meglátszik a munkádon is, a munkánkon is (reméljük ezt tükrözi kifelé is a kommunikációnk).
A jó alapra jó alapanyagokkal lehet építkezni, mi viszont nem azt várjuk tőled, hogy minden téglát és habarcsot hozz magaddal (azaz 20 év munkatapasztalatot), hanem azt, hogy meglegyen benned a fejlődésre való vágy. Közöttünk minden lehetőséged meglesz erre, mindenki megosztja veled a tudását (és rengeteg fejlesztő anyaghoz férünk hozzá, GoToMarketing tagságunk van stb.), viszont ezt neked akarnod kell. Ezzel pedig megfogalmazzuk a lényegében egyedüli KO kritériumunkat (toborzási szaknyelvben így hívják azt a kritériumot, melyet kötelező egy jelöltnek teljesítenie) – a mi leendő kollégánk akar fejlődni, akar tanulni, marketingessé szeretne válni (tehát nem csak egy sokadik „ezt is kipróbálom” dolog, ez úgyis hamar kijön).
Nem baj tehát, ha még nem dolgoztál PR/marketing területen, de ha most találkozol először ilyen hosszúságú marketing tartalmú anyaggal, akkor még olvasgass néhány hónapig a témában és utána keress meg minket. A PR pedig első helyen szerepel a pozíció megjelölésében, ami a prioritásra is rámutat – olyan kollégát keresünk, aki szeretne segíteni nekünk helyére rakni azokat a bizonyos táblákat, aki szeret írni, talán már próbálkozott is vele, sőt, akár marketing jellegű szöveg is született már a kezei alatt. Hogy kicsit megfoghatóbb legyen: a Facebook számunkra egy fontos csatorna, sok posztunk is kerül ide ki, ez egyik fő tevékenységi területed lesz. De persze a PR terület rendkívül széles, rengeteg területen pallérozhatod majd magad.
Ha idáig eljutottál, hadd ajándékozzunk meg egy igazi kuriózummal. Pontosan megjelöljük a kezdő bérsávot: első három hónap – bruttó 430.000-450.000; próbaidőt követően pedig a cafetériát is hozzácsatoljuk, ami nettó (tehát amit kézbe kapsz) 37.500 Ft. (írhatnánk még sok részletet, hogy milyen szuper Debrecenben a Nagyerdőn dolgozni, vagy hogy több napot otthonról is dolgozunk, hogy elmélyülhessünk a munkában, de szeretnénk ezért hagyni néhány „petárdát” a személyes beszélgetésre is)
A mi csapatunk nem egy dinamikusan fejlődő csapat – habár minden álláshirdetésben pont az ellenkezőjét olvasod. Mi a szervezet céljai mentén fejlődünk. Együtt növekszünk a BTESZ-el és mindig összhangban vannak a célkitűzéseink is.
Lehet, hogy nem neked szól ez az álláshirdetés, de mégis jó érzéssel olvastad el ezt a bitang hosszú szöveget és eszedbe jut egy ismerősöd, akinek ilyen támogató közegre és fejlődési „melegágyra” van szüksége. Tégy vele jót és küldd el neki ezt a hivatkozást (mert aki ebbe a csapatba bekerül, azzal bizony jó történik) – https://btesz.hu/juniorpr
Ezt a bekezdést most nyugodtan ugord át és térj vissza ide miután a végére értél (nem beugratós, tényleg átugorhatod). Ha végigolvastad a szöveget és most visszatértél ide, akkor egy nagyon fontos dologra szeretnénk felhívni a figyelmedet: a jelentkezésed akkor válik véglegessé, ha kicsit beleláthatunk abba, ahogyan írsz, ahogyan gondolkozol, ezért egy feladatra kérünk meg téged. Ezt a feladatot úgy éred, hogy az oldal alján lévő gombra kattintasz (itt tudod majd véglegesíteni a jelentkezésedet)
A BTESZ-ről, a szervezetünkről itt most nem írunk, aki hozzánk jelentkezik, úgysem fogja kibírni, hogy ne nézzen utána (és milyen jól is teszi). De a csapatról fontos néhány szót ejteni: négyen dolgozunk jelenleg a marketing csapatban, négy teljesen különböző személyiség, különböző erőségekkel. Van aki grafikában penge, van aki kampányok terén igazi guru, van aki az írói vénája a csapatnak, de lehet egyáltalán néhány szóban jellemezni bárkit is?! És van egy vezetője is a csapatnak (aki mindezt írja, hehe 🙂 ), akinek az a feladata, hogy minden körülményt megteremtsen a nyugodt munkához, minden akadályt elgördítsen a haladás elöl és minden támogatást biztosítson a munkatársak számára (de jó dolga van…).
Figyelj csak: eláruljuk, hogy ezzel elolvastad a BTESZ eddigi leghosszabb álláshirdetését. Félre ne érts, ez nem verseny, de a munkánkkal jár az, hogy sokat kell olvasnunk. Reméljük, te is szeretsz olvasni, és így nem marad ki az a fontos részlet, amit két bekezdéssel korábban írtunk le (most ugorj vissza oda).