A Baptista Tevékeny Szeretet Misszió pályázatot hirdet

MÓDSZERTANI REFERENS

munkakör betöltésére

Szervezetünk több mint 10 év tapasztalattal, szociális szolgáltatások nyújtásával foglalkozik. Vezetőink és kollégáink nemcsak szakmaiságukkal, de segíteni akarásukkal és a változásba vetett hitükkel példaértékű közösséget teremtenek, amely támogató közeget nyújt a sikeres munkavégzéshez. Mi a dinamikus fejlődés titka? Nincs titok. Hiszünk az álmainkban, egymásban és a kompromisszumok nélküli szakmaiságban.
Alapértékeink: Alázat, Bizalom, Tisztelet, Empátia, Szakmaiság
Te is hasonló értékekkel bírsz? Akkor ne habozz, jelentkezz!

A munkakör célja:

  • A Baptista Tevékeny Szeretet Misszió fenntartásában működő szociális intézmények, szolgáltatók működésének szakmai támogatása.

Feladatok, kompetenciák:

  • Módszertani javaslatok és ajánlások kidolgozása, szakmai anyagok előkészítése, egyeztetése
  • Jó gyakorlatok összegyűjtése, új eljárásrendek bevezetésének indítványozása
  • Kapcsolattartás, egyeztetés a szervezet más egységeivel
  • Szakmai dokumentációk (eljárásrendek, protokollok, ellátotti dokumentációk) előkészítése, elkészítése, aktualizálása
  • Intézményi dokumentumok véleményezése (Szakmai Program, SZMSZ, Házirend, Megvalósíthatósági tanulmány)
  • Szakmai napok, szakmai műhelyek szervezése és levezetése
  • Módszertani ellenőrzések lefolytatása intézménylátogatással és helyszíni jelenlét biztosításával
  • Kapcsolattartás felügyeleti szervekkel, fenntartói képviselet ellátása hatósági ellenőrzéseken
  • A módszertani és ellenőrzési csoport feladatkörébe tartozó egyéb feladatok elvégzése
  • Folyamatok vizsgálata, javaslattétel beépített kontrollok kialakítására
  • Útmutatás a feltárt hiányosságok, folyamatok javítása kapcsán
  • Szakvélemények és szakmai állásfoglalások megfogalmazása
  • Ajánlások megfogalmazása a vizsgált folyamatokról a fenntartó, illetve a vezetők felé, döntés előkészítés
  • Panaszkezeléssel kapcsolatos feladatok

Álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú szociális végzettség
  • szociális területen szerzett gyakorlatot (min.: 1-3 év)
  • erkölcsi bizonyítvány
  • szociális ágazati jogszabályok szakmai ajánlások ismerete
  • MS-Office felhasználó szintű ismerete
  • rendszerszemlélet, kontrollszemlélet
  • komplex látásmód, analitikus gondolkodás
  • önálló és team munkára való alkalmasság
  • precizitás, szorgalom, proaktivitás, mobilitás, rugalmasság, megbízhatóság, kiváló szintű problémamegoldó képesség, szervezőkészség, szóbeli és írásbeli kommunikáció, együttműködő készség
  • jogosítvány, saját gépjármű használat, aktív (min. 3 év) gépkocsi vezetői gyakorlat

Előnyként kezeljük:

  • szociális területen szerzett vezetői gyakorlatot (min. 1-3 év)
  • az alábbi szociális területen szerzett (min. 1-3 év) szakmai gyakorlatot: szociális étkeztetés, házi segítségnyújtás, fogyatékkal élők nappali ellátása, fogyatékkal élők támogatott lakhatása; fogyatékkal élők támogató szolgáltatása

Amit kínálunk:

  • határozatlan idejű, teljes munkaidős jogviszony 3 hónap próbaidő kikötésével
  • versenyképes bérezés
  • munkavégzés helye: 4028 Debrecen, Simonyi út 14., illetve a szervezet fenntartásában lévő intézmények illetékességi területe
  • változatos és kihívásokkal teli feladatok kellemes munkakörnyezetben és egy támogató csapatban, ahol a szakmai és emberi kompetenciák kerülnek előtérbe

Jelentkezés:

  • Fényképes szakmai önéletrajz, motivációs levél, végzettséget igazoló okiratok másolatának benyújtásával, bérigény megjelölésével a karrier@btesz.hu címre.
Megosztás itt: facebook
Facebook

Jelentkezés