Házi segítségnyújtás keretében szakképzett munkatársat keresünk
SZOCIÁLIS ÁPOLÓ / GONDOZÓ
munkakör betöltésére.
A POZÍCIÓ BETÖLTÉSRE KERÜLT.
Mit csinálunk mi?
- Szervezetünk több mint 10 éve szociális szolgáltatások nyújtásával foglalkozik, nap mint nap törekszik arra, hogy még több szolgáltatást tudjon bevezetni országos szinten. Tevékenységeink közé tartozik az idős embereknek való segítségnyújtás, amely kiemelkedő fontosságú, számunkra jelentős értéket képvisel. Vezetőink és kollégáink nemcsak szakmaiságukkal, de segíteni akarásukkal és a változásba vetett hitükkel példaértékű közösséget teremtenek, amely támogató közeget nyújt a sikeres munkavégzéshez. Mi a dinamikus fejlődés titka? Nincs titok. Hiszünk az álmainkban, egymásban és a kompromisszumok nélküli szakmaiságban.
Miről szól az állás?
- Olyan ember illik a csapatunkba, aki hétköznaponként napi 4-6 vagy 8 órában szívesen látogatja meg az idős és a gondozásra szoruló embereket, annak érdekében, hogy segítséget nyújtson Nekik a legkülönfélébb ápolási és gondozási tevékenységek ellátásban. Tudsz Nekik segíteni például a bevásárlásban, a gyógyszerek beszerzésében, a takarításban, a tisztálkodásban, a ház körüli teendőkben és a hivatalos jellegű ügyintézésben is. Természetesen ez csak néhány azok közül a feladatok közül, amelyekkel találkozhatsz.
Milyen személyiséget keresünk?
- Hogyha nyitott, másokhoz könnyen alkalmazkodó, rugalmas, kedves személyiségnek érzed magad, aki képes az önálló munkavégzésre és igénye van a további szakmai fejlődésre, illetve lehetőleg már rendelkezik szakmai tapasztalattal az idős emberek gondozásában, valamint ellátásban, akkor pontosan Te vagy a mi emberünk.
- Rendelkezned kell az 1/2000 SzCsM rendeletben meghatározott szakképesítéssel, ezek közül néhányat itt is felsorolunk a könnyebb tájékozódás érdekében: szociális gondozó és ápolói / szociális szakgondozói / ápolói / gyakorló ápolói / mentőápolói szakképzettség.
- Olyan embert keresünk, aki megoldáscentrikus gondolkodásmódját felhasználva igyekszik úrrá lenni a váratlan, esetleg problémás helyzeteken.
- Olyan munkatársat, aki empatikus, türelmes, megbízható és nem riad vissza a más emberekért való felelősségvállalástól sem.
- Olyan jellemet, akit idegesít, hogyha nem minőségi, precíz munkát ad ki a kezei közül és ezért mindig törekszik a legjobbra, de hogyha hibázik, akkor sem fél újra megpróbálni, már nagyobb odafigyeléssel.
Előnyt jelent:
- Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
Mikor ne csatlakozz hozzánk?
- Ha negatív hozzáállásod van, akkor nem köztünk a helyed.
- Ha csak egy olyan helyet keresel, ahol eltölthetsz napi 4-6-8 órát „úgy-ahogy” egy fizetésért és Neked ennyi a lényeg, akkor nem ezt a csapatot keresed.
- Hogyha nem szereted az idős emberek közelségét vagy negatívan viszonyulsz bármilyen szempontból az idős vagy a segítségre szoruló emberekhez.
- Hogyha úgy érzed, nem tudsz más emberekért felelősséget vállani.
- Végül pedig: nem akarsz fejlődni.
Miért szeretsz majd a BTESZ-nél dolgozni?
- Egy nagyon jó csapat részese lehetsz. A siker kulcsa a csapat. Ahogy egyik vezetőnk mondja: „együtt még okosabbak vagyunk”. 🙂 Számítunk az ötleteidre, a kreativitásodra. Rászánjuk az időt, hogy mindent megtanítsunk Neked, amit csak tudunk. Képzések révén mi is biztosítjuk számodra, hogy a fejlődés ajtaja mindig nyitva álljon ellőtted. Hogyha kedveled az idősebb emberek közelségét és szeretsz emberekkel beszélgetni, akkor pontosan Rád szabták ezt a munkát!
Mikor van a munkaidő és hol kell dolgoznod?
- Munkatársainknak heti 5 napot kell dolgozniuk. A napi munkaidő abban az esetben, hogyha 8 órás munkáról van szó, akkor 8:00-tól 16:30-ig tart, 4-6 órás beosztás esetén megbeszéléstől függ. Egy átlagos munkanapod a hozzád tartozó idősekhez történő ellátogatásaiddal telik, házról házra kell meglátogatni Őket, mindezt a korábban a vezetőddel megbeszélt településen, annak egy adott részén. Az ellátotti körök Debrecen-Józsa és Hajdúszoboszló területén találhatók.
Mit kínálunk?
- A fizetésed a közalkalmazotti bértáblán alapszik, ami alapbérből (bruttó 260 000 Ft) és ágazati pótlékból (ezt a korábban közalkalmazottként ledolgozott évek száma határozza meg) tevődik össze. Megbecsülést, folyamatos visszacsatolást biztosítunk a számodra, illetve továbbképzéseken való részvételedet is finanszírozzuk. Hogyha napi szinten utaznod kell hozzánk, akkor abban is költségtérítéssel, Debrecenen belül a bérletvásárlással támogatunk. A napi feladataid ellátásához szükséges munkaeszközökről is gondoskodunk.
Mikor tudok kezdeni?
- Azonnal
Mikor tudok kezdeni?
Nem kell mást tenned, mint a karrier@btesz.hu címre elküldeni a következő dokumentumokat:
- fényképes szakmai önéletrajz
- iskolai végzettséget, elvégzett tréningeket igazoló tanúsítványok másolata.
Facebook