Tájékoztató a szociális étkeztetés szolgáltatásra vonatkozóan

Utolsó frissítés dátuma: 2020.03.23

Kedves Ellátottunk!

Szeretnénk megköszönni Önnek, hogy továbbra is bizalmat szavaz a Baptista Tevékeny Szeretet Misszió munkatársainak. Úgy érezzük, hogy jelenleg nagyobb szükség van jelenleg az odaadó munkánkra, mint valaha.

A célunk továbbra is a folyamatos és minőségi ellátás biztosítása, amellett, hogy a jelenlegi nehéz helyzetben kivételes figyelmet fordítunk a higiéniára és egészségmegőrzésre. Az alábbiakban ezekről szeretnénk Önt néhány szóban tájékoztatni:

  1. A szolgáltatás kizárólag kiszállítással vehető igénybe, személyes elvitellel a biztonsági kockázat miatt nem tudjuk biztosítani. A kiszállítás díját az átmeneti időtartamra meg kell fizetni.
  2. Az étel kiszállítása során az ellátott és a kiszállító között a testi kontaktus tilos. Lehetőség szerint az étel átadása személyes találkozás nélkül történik. Ha ez rendkívül indokolt esetben elkerülhetetlen, a kiszállítást végző személy az átadás során lehetőleg 2 méter távolságon kívül tartózkodjon az ellátottól.
  3. Ellátottjaink ügyeinek intézését kizárólag telefonon és elektronikus úton tudjuk vállalni.
  4. Az ételek szállítását szolgáló hőtároló ládát naponta kötelezően fertőtlenítjük.
  5. A hőtároló ládákból az ételt csak az átadás pillanatában vesszük.
  6. Fokozott figyelmet fordít szervezetünk a kiszállító autók tisztán tartására. A napi tisztítást munkatársaink takarítási naplóban dokumentálják.
  7. Az érvényben lévő hazai és nemzetközi egészségügyi protokollok alapján – melyet szervezetünk is felelősen követ – a szakemberek az egészséges személy esetében a szájmaszk használatának kerülését javasolják az álbiztonság kockázataira való tekintettel.

      Köszönjük a bizalmát és megértését. Szervezetünk minden intézkedése arra irányul, hogy szolgáltatásunk ebben a nehéz időszakban is fenntartható legyen, úgy az étel minőségében, mint mennyiségben, amellett, hogy kiemelt figyelmet fordítunk ellátottjaink és kollégáink egészségének megőrzésére.

Biztonsági alapelvek a szolgáltatásnyújtás során:

1. A kontakt számokat a lehetséges mértékig minimalizálni szükséges.
2. Az irodában egyidejűleg tartózkodó személyek számát a helyi adottságoknak megfelelően limitálni szükséges (egyszerre 1 plusz dolgozó fogadása pl.: kiszállító kollégákkal külön-külön egyeztetni).
3. Indokolt a személyes ügyintézések korlátozása a lehetséges mértékig (amiben csak lehet telefonos, elektronikus kommunikáció az iroda és a kiszállítók; illetve az iroda és az ellátottak között, az iroda és a beszállítók között).
4. A szolgáltatás átmenetileg kizárólag csak kiszállítással vehető igénybe, elvitellel nem (a biztonsági kockázat miatt), a kiszállítás díját az átmeneti időtartamra meg kell fizetni.
5. A dolgozóknak legalább saját szappanuk, törülközőjük legyen a táskájukban +1 flakon víz, lehetőség szerint fertőtlenítő
6. A kiszállítás során fel kell hívni az ellátottak figyelmét, hogy a személyes kontaktus elkerülése az ő érdeküket szolgálja, ezért gondoskodjanak olyan praktikus megoldásokról (szatyor, kosár, doboz, szék stb.), amelyek lehetővé teszik ennek kivitelezését.
7. Vésztartalékként a kiszállítóknál álljon rendelkezésre reklámszatyor, ahol az átadás-átvétel másképp nem megoldott (de csak legvégső esetben folyamodjunk ehhez a megoldáshoz).
8. A termoboxok fertőtlenítése hypós vagy domestosos vízzel naponta, a kiszállítás befejezése után kötelező.
9. Étel termoboxon kívül nem lehet.
10. Ahol még ételhordóval dolgoznak, az ételesek tárolására használt helyiség igénybevételnek megfelelően naponta többszöri fertőtlenítése és szellőztetése indokolt (min. padlózat, kilincs, villanykapcsoló hypós vagy domestosos vízzel).
11. Fokozott figyelmet szükséges fordítani a kiszállító autók higiénéjére, a napi tisztítást kötelező takarítási naplóban dokumentálni.

12. Az érvényben lévő hazai és nemzetközi egészségügyi protokollok alapján a szájmaszk használatának kerülését javasoljuk az álbiztonság kockázataira való tekintettel (csak rendkívül indokolt esetben térjünk el ettől).

FEL